تصاويري از شعور حسيني اهالي مومن روستاي زرقان

 


Zarghan20

نظرات شما عزیزان:

hasan zarghani
ساعت11:45---12 دی 1392
mammon agha Mehdi saite besyar khobi dari

reza
ساعت14:08---13 آذر 1392
ahval agha reza.halet khobe...???
bache ha hame inja jameshon jame...


رضا بلوچی
ساعت21:10---11 آذر 1392
سلام با عرض خسته نباشید بلاخره موفق شدم ب سایتتون وارد بشم .هی بد نیست تلاش کنی قشنگترم میشه(ب روز باشین).شوخی کردم افرین خیلی عالیه.اقا مهدی خسته نباشی


پاسخ:تشكر رضا جون ، تقصير خودته بهتر نگاه كن، وقتي كم كم مياي به سايت سر ميزني همينه ديگه.


رضا بلوچی
ساعت21:06---11 آذر 1392
سلام با عرض خسته نباشید بلاخره موفق شدم ب سایتتون وارد بشم .هی بد نیست تلاش کنی قشنگترم میشه(ب روز باشین)

مینا
ساعت2:44---10 آذر 1392
سلام دوست خوبم
من یک پیشنهاد عالی برات دارم
میتونی به وبلاگت مطالب مورد علاقه ات را بصورت اتوماتیک و لحظه ای اضافه کنی، و وبلاگت رو بروزترین وبلاگ کنی، و همینطور بازدیدت را بالاتر ببری، فقط کافیه که بری به آدرس زیر:
http://dornews.com/utility.aspx
و از مطالب رایگان آن استفاده کنی
و همینطور می تونی در این صفحه تبادل لینک بصورت کاملا رایگان و هدفمند را هم داشته باشی
می تونی تقسیم بندی های از قبل مشخص شده را انتخاب کنی مثل اخبار ورزشی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و سایر
و همینطور میتونی مثلا یکی از بازیگران یا بازیکنان و یا حتی یک شخص خاص و یا تیم خاص و یا یک موضوع خاص مورد نظرت را وارد کنی تا اخبار و اطلاعات بروز منتشر شده در این مورد در چند لحظه پیش، را دراختیارت قرار بدهد
تا یادم نرفته این رو هم بگم که می تونی با ثبت نام تو این سایت، و قراردادن باکسهاش تو وب سایتت درآمد خوبی هم دربیاری، من خودم بصورت میانگین ماهی 400تومان درآمد دارم
امیدوارم توانسته باشم، به بهتر شدن مطالب وبلاگت و تعداد بازدیدهات کمکی کرده باشم.
با تشکر فراوان از خدمت دوست خوبم
از طرف مینا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی زرقانی - زرقان 20 ׀ تاریخ: چهار شنبه 6 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , zarghan20.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com